50+ Kaki Combineren Met Welke Kleur

50+ Kaki Combineren Met Welke Kleur. De 2e foto zie je de paars die ik zo mooi vindt :) toegevoegd na 2. Eerst een aantal feiten op een rij:

5 Kleurencombi S Die Elke Man Goed Staan Carmi
5 Kleurencombi S Die Elke Man Goed Staan Carmi from www.carmi.be
De winkels hangen vol met items in deze kleur. Doordat grijs van nature een sombere kleur is, is het aan te raden om het te combineren met frisse kleuren zodat het geheel niet 'te zwaar' wordt. Combineren met felle kleuren is leuk en gedurfd, maar het moet wel met de nodige aandacht gebeuren.

Maar staat die kleur bij jou?

En is het volledige zadel die kleur of alleen een deel? Ik heb probleem met combineren, want ik loop meestal in het zwart en ik wil nu wel eens iets anders, daar. Geplaatst op 20 februari 2019. Ik krijg een nieuwe kamer, en moet dringend een beslissing maken met welke kleur ik het moet verven!


Reacties

Populaire posts van deze blog

13+ Huis Tekenen App

46+ Cv Zonneboiler Prijs

21+ Domotica In Huis